2015. augusztus 5.

Előzetes: Katherine nyomában - 16. fejezet

Sziasztok!

Megérkezett a következő előzetes! Nem szándékozom kilométeres beszédet írni ide, csupán annyit kérek, hogy osszátok meg velem a véleményeteket a történetről, akár a korábbi fejezetekhez, akár ide. öröm látni, hogy egyre többen vagyunk, a Facebook csoporthoz is egyre többen csatlakoztok. Nagyon köszönöm a támogatást!

További kellemes nyarat mindenkinek, élvezzétek ki, amíg tart!
Vivienn J.

"...- Nézd, én tényleg sajnálom, ami odalent történt –kezdte bűnbánó arccal. –Csak azért csináltam, hogy megtudjam, mennyi maradt meg benned az elsősegélyleckéből, amit adtam. És átmentél a teszten.
- Ez nem volt túl meggyőző –feleltem, és kirántottam a kezem a szorításából.
- Igazad van. Meggyőzőbb lettem volna egy műsebbel, művérrel, esetleg ha sminkeltem volna magamra egy lila foltot…
- Komolyan?- hitetlenül, kényszeredetten felnevettem. Nem voltam épp humoros kedvemben.
- Jó, oké, tudom, hülye dolog volt tőlem, és tényleg sajnálom. De komolyan csak egy teszt volt. Kíváncsi voltam, mit tennél abban az esetben, ha megsérülnék. Mindent pontosan úgy tettél, ahogy azt megtanítottam..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése