2015. augusztus 23.

Előzetes: KNY - 18. fejezet

Sziasztok!

Igen, igen, tudom, hogy megígértem, hogy korábban lesz előzetes, ám elutaztam, és előtte nem volt rá időm, bármennyire is szerettem volna. Most viszont itthon vagyok fáradtan (mint az a rövidített címből is látszik), de boldogan, készen az írásra! :)

Tehát itt az előzetes, és igyekszem minél előbb hozni a részt is! Köszönöm a kommenteket, kritikákat, feliratkozókat! Ti vagytok a legjobbak! <3

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J. 

"...- Nos, Grace kérésére jöttük így össze. Már gyerekkorunk óta ismerjük egymást, így tudom, hogy megbízik benne, ahogy én is benne –kezdte Mr. Sullivan anyára pillantva.
- Kérlek, csak a lényeget, Rick –mondta anya komoran. Csak most vettem észre, mennyire ijesztő a tekintete, és mély ráncok költöztek a homlokára. Valami baj van.
- Igazad van, ne haragudj. Erre később is lesz elég idő –megköszörülte a torkát, majd folytatta. –Ezt még senki sem tudja, ti is most fogtok róla először hallani. Viszont, Daniel és Elena!- nézett ránk felváltva. –Szeretném, ha ezt inkább édesanyátok közölné veletek –mindenki azonnal ránézett. Tudtam, hogy valami nem stimmel. De mi az? Élesen beszívta a levegőt, miközben a szemét szorosan lehunyta. A levegő lassan kiáramlott a tüdejéből, s amint sikerült összeszednie magát, a szemét is kinyitotta..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése