2015. augusztus 18.

Liebster Award, avagy 11 bloggerina infó Vivienn J.-ről

Sziasztok!

Réku megtisztelt engem egy újabb Libster Awarddal, amit nagyon szépen köszönök!
Elena névnap alkalmából meg is osztom veletek a válaszaimat (a 11 dolog ezúttal csak a bloggerina énemről szól).
HOLNAP pedig érkezik az ELŐZETES :)

Na, akkor lássuk, miből élünk!


A már jól ismert szabályok:
  • Írt 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj a 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd el 11 embernek!
11 dolog rólam, mint bloggerina/"író":
  1. Nagyjából 14 évesen kezdtem el írni a TSF-et és 15 voltam, amikor a blogot megnyitottam, most pedig már lassan 18 leszek, szóval ez a blog végigkíséri a gimis éveimet.
  2. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyien fogják olvasni és szeretni ezt a kis történetet. Mérhetetlenül hálás vagyok Nektek!
  3. Amint ennek a blognak vége, rögtön megnyitok egy újat: a sztori készülőben van a harmadik évad mellett. A Facebook csoportban fogom először megosztani Veletek az alaptörténetet/prológust.
  4. Először könyvnek indult a trilógia, majd végül blogot nyitottam belőle. Többen is mondták/mondtátok, hogy el tudjátok képzelni papírformában. Talán majd sor kerül rá.
  5. Elena apja azért halt meg, mert lusta voltam egy új karakter kidolgozásához.
  6. Rengeteg történet van a tarsolyomban, azonban a kidolgozásuk még várat magára.
  7. A TSF legnagyobb fordulata a vége lesz. Mindenki meg fog hökkenni (remélhetőleg).
  8. Zuhany alatt tör rám az ihlet.
  9. Nemrég elindítottam a blogot Wattpadon, és azt hiszem, ezt a szokást a következő blogjaimnál is megtartom majd. Vagy nem. Ki tudja.
  10. Rettegek a mostani iskolaévtől (végzős gimnazista leszek blah), és ez valószínűleg a történetre/blogra is kihat majd pl: időhiány.
  11. Nem fogom lezáratlanul hagyni a sztorit semmiképpen!
Válasz Réku kérdéseire:
1. Kedvenc sorozat?
- A kedvenc sorozatom jelenleg a Pretty Littlen Liars, de imádom még a bűnügyi sztorikat pl: Castle, Mentalista, Dr. Csont, Arrow
2. Hány testvéred van?
- Van egy öcsikém, aki 4 évvel fiatalabb nálam.
3. Szereted a Hawaii Five-ot?
- Feltételezem, a Hawaii Five-0-ra, a sorozatra gondolsz. Régebben szerettem, aztán levették műsorról, azóta nem néztem, pedig jó volt. Találtam mást.
4. Harry Potter fan vagy? Ha igen, ki a kedvenc szereplőd?
- Ismerem a történetet (csak a filmeket), de nem vagyok fan. Ellenben kedvenc szereplőm van: Hermione. Egyszer néztem végig a filmsorozatot, annyi nekem bőven elég volt a kis villámhomlokúról. 
5. Láttad vagy olvastad már a Szürke ötven árnyalatát?
- Olvastam is és láttam is (utóbbit sajnos a barátommal, soha többet ilyet). A könyv tetszett, és nem a pajzán részek miatt, hanem mert érdekes volt a történet és Christian háttérsztorija. A film már annyira nem nyerte el a tetszésemet, szerintem egy szexjelenetekkel teli könyvet nem jó ötlet megfilmesíteni.
6. Milyen műfajú könyveket olvasol szívesen?
- Fantasy és krimi. A Vöröspöttyös könyveket egyszerűen imádom! Néha egy-egy romantikus történet is belefér, de csak akkor, ha érdekes a történet és nem kiszámítható, kellően meglepő és fordulatos.
7. Kedvenc íróid?
- Cassandra Clare a legjobb, de tetszett Kerstin Giert-től az Időtlen szerelem trilógia, Colleen Hoover-től a the Slammed Series, Jennifer L. Armentrout Luxen sorozata, nagy kedvencem a Shadow and Bone Leigh Bardugo írásában, az Üvegtrón sorozat Sarah J. Maastól és még sorolhatnám. Nagyjából az összes Vöröspöttyös és hasonló könyvek írója ide jöhetne, amiket olvastam.
8. Miért kezdtél el írni?
- Az első kisebb-nagyobb történeteket unaloműzés és szórakozás gyanánt vagy épp poénból kezdtem el írni. A The Secrets of the Forest konkrétan egy unokatestvérem általi alapötletből született, amikor elment a net itthon, így le kellett magam kötni valamivel. Akkor kezdődött minden. Aztán beleszerettem, az ötletek jöttek, az ujjaim gondolkozás nélkül jártak a billentyűkön, elmenekülhettem a saját kis világomba, ahol minden úgy zajlik, ahogy én akarom, ahol elfeledkezek minden gondról.
9. Melyik a kedvenc blogod? Sajátot nem ér mondani.
- Nem tudom, létezik-e olyan egoista, akinek a saját blogja a kedvence, mindenesetre én semmiképp se mondtam volna a sajátomat, azonban több kedvencem is akad: Falling Star with Kiersten Rybak, Frantázia (ez személyes blog), Behind the Fairytale (befejezett), I'm the captive of my book (befejezett), Jégtáncos Krónikák I. - Álmodj a csúcsig, és Summer Notes
10. Melyik az a város vagy ország, ahova egyszer el szeretnél majd jutni?
- Egyértelműen Japán! De persze ezernyi más helyre is jó lenne eljutni, bejárni a világot, viszont jelenleg ez az ország a legnagyobb álmom.
11. Mi vagy mi volt a kedvenc tantárgyad a suliban?
- Olyan nem létezik és soha nem is létezett, legalábbis jelenleg így látom. Ami jó és esetleg érdekelne vagy nem érettségi tantárgy, ezáltal felesleges időpocsékolásnak könyveli el az ember, vagy érettségi tantárgy, és ezért gyűlöli meg az ember lánya. Régebben szerettem a történelmet- amíg el nem értünk a csupa harc részekhez tele évszámokkal, ugyanis abban a pillanatban megutáltam. Ha mégis mondanom kéne egy tárgyat, akkor az az angol, de a nyelv miatt, meg mert jó vagyok benne, semmi köze az iskolai keretekhez. 

Nem tennék fel kérdéseket és nem is küldeném tovább, ugyanis már mindenki megkapta tőlem ezt a díjat, akit érdemesnek találtam rá, van, aki nem is egyszer.

Szép napot Nektek! :)
Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése