2015. július 29.

Előzetes: Katherine nyomában - 15. fejezet

Sziasztok, Kiválasztottak!

Azt hiszem, viszonylag gyorsan érkeztem az előzetessel, remélem, örültök neki. Szeretném megköszönni a visszajelzéseket, nagyon jól esnek, és nem is tudjátok, mennyit jelent pár szó! Ilyenkor érzem az, hogy amit csinálok az jó, hogy érdemes folytatni. Szóval köszönöm! 

A Facebook csoportban (nyugodtan csatlakozzatok, ha eddig nem tettétek) most arról faggatom a tagokat, hogy ki hogyan képzeli el a történet végét. Akinek van kedve, nyugodtan ossza meg velem az ötletét: akár a csoportban, akár itt a blogon, esetleg privátban (facebook/e-mail). Már megvan a fejemben a lezárás, de érdekelne a ti ötletetek is (ez nem fog engem befolyásolni az írás kapcsán, amit elterveztem, az úgy lesz). Happy endet vártok? Esetleg szomorú végkifejletet? Vagy valahol a kettő között? Várom a válaszokat! :)

A képet nagyon köszönöm ismét Ineznek, aki szinte a kezdetektől, ha nem a kezdetektől, erősíti a Kiválasztottak táborát! :)  

"... - Nem találtam a gyakorló ruhákat. Michael mosta ki, és pakolta vissza őket. De persze nem is ő lenne, ha a helyére rakná vissza a dolgokat –csóválta a fejét, miközben az utolsó részeit aggatta magára a kék párnázott ruhának. Közben én persze nem haladtam semmit.
- Segítenél?- néztem rá kérlelő arccal.
- Persze –sóhajtott mosolyogva, majd elém lépett. Segített belebújni a lábszárvédőbe, majd a felső részébe, végül a könyökvédőt is rám húzta. A szivacsos sisakot már magamtól is sikerült felerőltetni a fejemre.
- Úgy nézek ki ebben, mint egy kitömött pulyka, amit kint hagytak a napon – szörnyülködtem végignézve magamon.
- Maradjunk egy aranyos harcias kiscsibénél, ami kicsit megégett, oké?- kérdezte mosolyogva, és megütögette a sisakom.
- Nagyon vicces –mosolyogtam vissza gúnyosan.
- Na, elég. Fogd a botot!- dobta ide az említett tárgyat, amit el is kaptam.
- Mire készülsz?
- Ma ezekkel fogunk megküzdeni –ismertette röviden a felállást.
- Ezekkel fogjuk egymást verni?
- Hadd mondjam el, amit szeretnék.
- Parancsolj!- mondtam teátrálisan, mutogatva hozzá..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése