2015. július 19.

Előzetes: Katherine nyomában - 14. fejezet

Sziasztok, drága Kiválasztottak!

Nos, mint azt a cím is mutatja, lezárult a szavazás az előzeteseket illetően, melynek alapján 13:2 arányban úgy döntöttetek, hogy TÉRJEN VISSZA ismét ez a szokás. Köszönöm a szavazatokat!

Emellett még egy hírrel is érkeztem, ugyanis a Nyár a szemeidben oldal által meghirdetett blogversenyen az Álomfölde - minden, ami fantázia kategóriában I. helyezést értem el! Köszönöm szépen a verseny zsűrijének az elismerést! :)
Íme az oklevelem:

Most pedig jöjjön a 14. fejezet előzetese:

"...- Elkísérlek –közölte ellentmondást nem tűrő hangon, majd a többiek felé fordult. Elkísérem Elenát, majd jövök!
- Oké!- szóltak utánunk a többiek, majd Alexszel a nyomomban elhagytam a kastélyt.
- Mit akarsz tőlem, Alex?- kérdeztem miközben már a járdán sétáltunk a főutca felé.
-  Mintha nem tudnád.
- Egy-két pofont? Egy tökön rúgást?- kérdeztem. –Bármelyiket szívesen szolgáltatom bármikor –folytattam, mire csak horkantott egyet.
-  Úgy látom, humoros hangulatodban vagy –jegyezte meg.
- Nem. Nekem „most nem akarok beszélni veled” hangulatom van.
     - Nekem pedig „nekinyomnálak egy falnak, és addig csókolnálak, ameddig nem kapsz levegőt” hangulatom van –jelentette ki, ami sokként ért. A szívem hevesebben kezdett verni, és nem azért, mert ez lenne minden vágyam. Azért, mert az utcán csak mi járunk, és őt ismerve képes is lenne megtenni; akár többet is. El kell ismernem, félek tőle..."

További kellemes nyarat mindenkinek! Hamarosan érkezik a fejezet is.:)

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése