2014. január 22.

Előzetes: 22. fejezet

Sziasztok!:)
Nagyon köszönöm a kommenteket az előző részhez/részekhez, nagyon sokat jelentenek! Mindig feldobjátok a napomat, imádlak Titeket! <3 És meg is érkeztem a következő fejezet előzetesével.:D
Tudom, hogy nem a legizgalmasabb részlet, csak nem szeretném előre lelőni a poént ;)
Puszi: Vivienn


-         "...- Jézusom! Ne haragudj!- kértem bocsánatot, majd felsegítettem.
      - Nézd! Tudom, hogy Damien jó pasi meg minden, de… - erre a kijelentésre elég furcsán néztem rá, mire elnevette magát, és gyorsan hozzátette –Ne nézz így rám! Nem vagyok meleg!
      - Ez biztos? Mert az elég fura, ha a saját bátyád jön be neked. És sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de nem hiszem, hogy lenne nála esélyed. –szórakoztam vele, mire megint elnevette magát.
      - Tényleg nem vagyok meleg! Bebizonyítsam?- vonta fel a szemöldökét, majd közelebb lépett hozzám.
      - Nem szükséges. Hiszek neked. –hárítottam. –Szóval, mit akartál mondani?..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése