2014. január 9.

1. díjam!:)

Halii!
A blog a mai nap folyamán megkapta az első díját, amit nagyon szépen köszönök Bella Kecskés-nek! :D


Szabályok:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő minden kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni
- Nincs visszaadás, visszajelölés

11 dolog magamról:
1.   Vas megyei vagyok
2.   16 éves vagyok
3.   Nem ez az első történet, amit írok, viszont azokat nem tettem és nem is fogom feltenni a netre...:)
4.   Anime és manga fan vagyok
5.   Kedvenc tantárgyam az angol
6.   Van egy 12 éves öcsém <3
7.   Imádom a kosárlabdát BcKörmend <3
8.   Szeretek rajzolni
9.   Imádom a vörös pöttyös könyveket
10. Cassandra Clare művei a kedvenceim (A végzet ereklyéi, Pokoli szerkezetek)
11. Nem is tudom, mit mondjak még...am... 8 évig néptáncoltam, de már évek óta abbahagytam...:)

Válaszaim:
1. Mi ösztönöz az írásban?
- Ilyenkor tudok magamból kiadni mindent, és ameddig van, aki olvassa, addig én folytatom, még ha csak egy emberről van is szó. Bár amióta elindítottam a blogot, az olvasóim és a feliratkozóim ösztönöznek leginkább. Egy-egy új komment vagy feliratkozó láttán hirtelen kedvet kapok az íráshoz.:) <3 
2. Miért szeretsz írni?
 - Sokáig csak a magam kedvtelésére írogattam, unaloműzésképp, de azóta ez megváltozott a barátaimnak hála. Én csak élvezem, hogy megalkothatok egy új világot, elmenekülhetek a hétköznapok elől, és egy másik ember szemén keresztül látom a dolgokat. Mindig jobb kedvem lesz az írástól.:D
3. Hová tartozol? (pl Selenator, Directioner, stb...)
- Directioner vagyok :3 Imádom a fiúk zenéjét, bár szeretem még a The Wantedot, a BTR-t és Selenát is.
4. Miből merítesz ihletet?
- Ez nálam eléggé változó. Sokszor a való életből, pl. egy-egy poén vagy szituáció, néha sorozatokból, bár számomra a könyvek a leginspirálóbbak, azért igyekszem nem koppintani, és úgy érzem, ez többnyire sikerül is.
5. Kedvenc színész?
- Johnny Depp forever <3
6. Van példaképed?
- Sok mindenkire felnézek, főleg a szüleimre, viszont kimondott példaképem nincsen. Saját egyéniség vagyok, saját célokkal.:)
7. Ha van, ki az?
- :)
8. És miért?
- :))
9. Hány blogod van?
- Jelenleg csak ez az egy, viszont ez a jövőben még változhat ;)
10. Ha Directioner vagy, mióta?
- Amióta a WMYB megjelent.:) Még a magyarországi debütálásuk előtt mutatta az unokatesóm, és azóta is imádom őket.<3
11. Mi szerint írod a blogod? (pl. hangulat szerint, előre eltervezett, stb.)
- Nos, ez nem igazán függ a hangulatomtól, és csak nagyon kevés dolgot tervezek el előre. Általában ez teljesen spontán. Vagy, hogy hetekig nem jön az ihlet, van, hogy egyszer elkezdek írni, és két nap alatt összehozok egy részt. Persze ezzel a spontán írásmóddal vannak problémák is, pl. egy új szereplő, akivel később nem tudok mit kezdeni, de idővel megoldok mindent...;)

Kérdéseim:
1.   Mióta blogolsz?
2.   Előre megírsz több fejezetet, vagy amint kész, azonnal felrakod?
3.   Kikéred valaki véleményét az adott részről mielőtt feltöltenéd?
4.   Milyen zenéket szeretsz?
5.   Kedvenc előadód?
6.   Mit csinálsz szabadidődben?
7.   Van kedvenc blogod?
8.   Ha igen, melyek azok?
9.   Van másik blogod?
10. Ha igen, melyek azok?
11. Miért szeretsz írni?

Akiknek továbbküldöm:
2. Az erdő titka (testvérblog.:3)
4. Damn.
Sajnálom, de most csak ennyit tudok jelölni, mert csak olyan blogokat díjazok, amiket valóban olvasok.... Remélem, megértitek.:)

Remélem, mindenki örül a díjnak! Puszi: Vivienn J.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése