2015. október 6.

Előzetes: Katherine nyomában - 22. fejezet

Sziasztok!

Rögtön az eredményhirdetést követően meghoztam az előzetest, ugyanis minél előbb szeretném feltenni magát a fejezetet is.

Még két versenyeredményt szeretnék megosztani veletek. A Skyscraper Design által meghirdetett blogversenyen 2 kategóriában is helyezést ért e a blog! :)
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a blog szerkesztőinek az elismerést!
Íme az oklevelek:


~*~

"...A felnőttek tovább beszélgettek, viszont a kimondott szavak nem nyertek értelmet a fülemben, éreztem, ahogy hirtelen minden lelassul. A kislány a fejét lehajtva alszik, a kisfiú az autójával játszik közben. És ekkor kinéztem a szélvédőn. A piros lámpa előbb sárgára, majd zöldre váltott. A szívem egyre hevesebben vert a mellkasomban, a tenyerem izzadni kezdett. Kiabálni kezdtem, bár tudtam, hogy hasztalan.
- Apa, ne! Kérlek, ne indulj el! Állj meg! Még nem késő!- De persze nem hallotta.
A kocsi elindult, én pedig balra néztem. Furcsa volt ismét jobb kormányos kocsiban „utazni”. Láttam, hogy az a fekete, rendszám nélküli kocsi mit sem törődve a piros lámpákkal tovább hajt, egyenesen felénk..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése