2015. szeptember 19.

Előzetes: Katherine nyomában - 21. fejezet

Sziasztok, drága Kiválasztottak!

Megérkezett a következő fejezet előzetese! Igyekszem nem sokáig elmaradni magával a résszel, illetve hamarosan érkezik a kvíz is! :)

Köszönöm szépen az új feliratkozókat, kommenteket, pipákat, igazán hálás vagyok! :)


További szép hétvégét Mindenkinek!
Ezer csók és ölelés,
Vivienn J. 

Ui.: Ebben a fejezetben Alex nagy szerepet kap majd.

~*~

"...A díszpárnáért nyúltam és magamhoz szorítottam. Legutoljára az áldozata fejét választotta el a testétől. Hirtelen éreztem az epét felszökni a torkomba, de sikerült leküzdenem a hányingert. Hiába próbáltam behunyni a szemem, eltakarni a párnával, az izmaim egyszerűen nem engedelmeskedtek nekem, nem bírtam elfordítani a tekintetem. És tudtam is az okát: ez a lány túlságosan is hasonlított Norára. Hullámos szőke fürtök, nagy sötét szemek, amik üresen merednek előre, és a csonka test. Előbb csordultak ki a könnyeim, minthogy megállíthattam volna őket. Halkan sírtam, viszont az egész testem beleremegett. Ismét felszínre törtek a borzalmas emlékek arról a rettenetes napról. A gombóc a torkomban egyre nagyobb és nagyobb lett, alig kaptam levegőt. A szívemen egy hatalmas űr tátongott, csordultig töltve szomorúsággal, kétségbeeséssel, félelemmel, bűntudattal..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése