2015. szeptember 5.

Előzetes: Katherine nyomában - 20. fejezet

Drága Kiválasztottak!

Először is köszönöm szépen a pipákat, kommenteket, feliratkozásokat! Hihetetlenül hálás vagyok, nagyon sokat jelentenek! :)
És *dobpergés* sikerült elérni a 70 feliratkozót! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! <3
Ennek örömére valamit kitalálok pl. kérdezz-felelek vagy amire igény van, erről majd a Facebook csoportban fogok érdeklődni, ahol örömmel látom, hogy egyre többen vagyunk.:)
Addig is itt van a következő előzetes, a részt viszont nem tudom, mikor hozom. Jelenleg belelendültem a harmadik évad írásába, szóval ha ez a tendencia folytatódik, akkor talán korán sikerül meglepnem Benneteket vele, ám nem ígérek semmit.

Ha már szóba került a harmadik évad, ezúttal is egy YouTube videót osztok meg veletek: többnyire ezt a számot hallgatom írás közben az utóbbi időben. Hogy miért? A válasz egyszerű: tökéletesen tükrözi az utolsó, befejező évad hangulatát. Szóval, ha meghallgatjátok, akkor sejthetitek, mire számíthattok a jövőben.:)


"...- Igen. Hidd el, én az ilyenekkel nem szoktam viccelni. Elvégre én is rajzolok. És ami jó, az jó.
- Viszont mást nem tudok rajzolni. Csak képregény- és mangafigurákat –vont vállat.
- Ugyan már. Tehetséged van hozzá, innen már csak gyakorlás kérdése –biztattam. Tényleg nagyon tehetségesnek tartom. 
Ahogy tovább nézegettem a falat, a szemem megakadt egy képregény borítónak szánt alkotáson. „The Chosen one”, azaz „A Kiválasztott”. Egy lány látható a képen egy erdőben, amint egy tőrt szorongat a markában, és könnyes szemmel mered előre. Azonban ez a lány megszólalásig hasonlított rám. Még a lélegzetem is elakadt, és ezt Alex is észrevette, mivel gyorsan elém lépett..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése