2013. december 18.

Előzetes: 19. fejezet

Sziasztok!:)
Nos drágaságok, meghoztam nektek a következő fejezet részletét! :D
Csak annyit mondanék még, hogy szünetben nem valószínű, hogy hozok részt, ezért kérlek benneteket, ne haragudjatok rám! Tényleg sajnálom! Nem tudom, mennyi időm lesz, és gondolom mindenkinek vannak programjai. Az a helyzet, hogy ami szabadidőm majd lesz, és itthon fogom tölteni, akkor azt az írásra szeretném fordítani, hogy haladjak a történettel, főleg, ha lesz ihletem, ami mostanában nem nagyon akar jönni :/ Természetesen ez a rész szombaton még felkerül, után viszont ebben az évben további fejezetek nem kerülnek fel! Viszont a amint újra elkezdődik a suli, én is ismét "munkába álok"!:D És remélem, addigra jobban fogok állni a fejezeteket illetően...:) Bízom benne, hogy továbbra is támogattok, és segítetek kilábalni az írói válságomból :D
Ennyit szerettem volna mondani, most már nem húzom az időt.:D Íme a 19. fejezet (részlet):


      "...- Meg fogunk védeni. Akár tetszik, akár nem. Főleg Damien. Ötünk közül ő az egyetlen, aki képes megérezni, hogyha veszélyben vagy. És hidd el, itt sok veszély leselkedik rád!-         De mégis miféle veszély?
      - Az Ötök. –felelték egyszerre.
      - Az Ötök megpróbálnak sebezhetővé tenni. Először lelkileg gyengítenek le. –magyarázta Michael. –Ha lelkileg nem vagy elég erős, akkor testileg sem. Így könnyű célpont vagy a számukra.
      - Valószínűleg ennek a tervnek volt a része a bátyád balesete. És az édesapádé is. –mondta Damien. –Megpróbálják eltávolítani azokat, akik képesek téged megvédeni, vagy közel állnak hozzád. Mindenki veszélyben van. A barátaid, a szeretteid… Az életük a kezedben van.
      - Hogy mi?- kérdeztem riadtan. –Miattam akár meg is halhatnak? E miatt a hülye legenda miatt?!..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése