2013. december 11.

Előzetes: 18. fejezet

Sziasztok, drágáim!
Megérkezett a következő előzetes. Mit gondoltok kik fogadtak? :)
Ha még nem tettétek meg, lépjetek be a Facebook csoportba! :D


-         "...- De legyen kicsit érdekesebb. –kezdte, miközben feltápászkodott.
      - Mire gondolsz?- kérdeztem, miközben elpakoltam az eszközeimet.
      - Fogadás. –mondta vigyorogva.
      - És mit kap, aki nyer?- vontam fel a szemöldököm.
      - Ha én nyerek… - kezdte ördögi vigyorral a száján – beöltözöl cselédlánynak, és amikor csengetek, hozol nekem bármit, amit kérek.
      - És, ha én nyerek?- kérdeztem. Cselédlány?! Teljesítsem a kéréseit?! Mondjuk… ruhám az van, még a tavalyi iskolai beavatásról… a tízedikesek csicskáztattak minket abban a ruhában. Egy élmény volt. Bár a fiúkon kifejezetten jól állt a cselédlány szoknya, köténnyel és magas sarkúval. Rajtuk legalább mi is jól szórakoztunk. Ők inkább igazságtalannak érezték, mivel „belőlünk hülyét csinálnak, ti meg totál dögösek vagytok ebben a szerkóban.” Még azt is megjegyezték, hogy minden nap hordhatnánk ilyen ruhát. Még mit nem!
      - Akkor én veszem fel azt a cuki kis rucit, és szolgállak ki. Na, benne vagy?- kérdezte, majd a kezét nyújtotta..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése