2013. december 4.

Előzetes: 17. fejezet

Heyheey!:)
Sziasztok, Cukorborsók! Azzal kezdeném, hogy hétfőn lezárult a közvélemény kutatás, melynek eredménye az lett, hogy legyen a blognak Facebook csoportja.:D Csak kattintsatok, és lépjetek be, hogy elsőként értesüljetek az új fejezetekről és egyéb információkról.:) TSF Facebook csoport


      "...- Pontosan. –felelte, majd elérkeztünk egy ajtóhoz. Ez nem egy olyan titkos ajtó volt, mint az eddigiek. Ennek kilincse volt. Katherine kinyitotta az ajtót, majd amikor én is beléptem utána, az magától visszacsukódott. Viszont ezen az oldalán nem volt kilincs. Sőt, semmi! Olyan volt, mintha kinyílt volna a fal. Ezek szerint, ezen az oldalon ez is egy titkos ajtó. –Megérkeztünk.
      - Hol vagyunk?- kérdeztem, miközben körülnéztem a szobában.
      - Ez itt a megmentőd szobája. –mondta, majd az ágy felé mutatott, ahol valami mozgott.
      - Nem azt mondtad, hogy nincs itt senki?- kérdeztem suttogva.
      - Ne aggódj, ő nem lát és nem hall semmit. De az arcát te sem láthatod. És nem közelítheted meg. A szellemvilágból nem léphetsz kapcsolatba élő emberekkel, csak a szellemeikkel.
      - Értem. De ki Ő?
      - Azt magadnak kell kiderítened. Majd felfedi magát. Valahogyan. – mondta kissé elbizonytalanodva.
      - És mikor?
      - Azt én nem láthatom előre. De itt mindenképp nézz körül. Hátha ez a szoba segíteni fog. Ha esetleg itt jársz. A szoba gazdája lesz a „Testőröd”..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése