2017. augusztus 15.

Köszönetnyilvánítás & hogyan tovább

Drága, drága Kiválasztottak!



Igen, tényleg eljött a nap. Tényleg vége. 

2013. szeptember 29-én indítottam el a blogot Bloggeren (Wattpadon jóval később), a történetet, ami ma - 2017. augusztus 15-én ért véget. Még mindig nehezen fogom fel, hogy vége, hiába fejeztem be már vagy egy éve a gépemen. Eddig a blog még életben tartotta, folyamatosan alakult mielőtt megosztottam volna Veletek. De most tényleg vége.
A The Secrets of the Forest öt évet töltött ki az életemben, és ebben az öt évben rengeteget adott nekem. Nem biztos, hogy most ugyanaz az ember lennék, aki most vagyok, ha ezt a történetet nem írom meg. Talán sok olyan embert nem ismernék, akiket ma ismerek, ha ez nincs. De van, és nem lehetnék boldogabb, hogy belefogtam ebbe - még így is, hogy véget ér, és fájdalmas a búcsú. 
A történet adott nekem Titeket, Kiválasztottaim. A rengeteg komment, pipa, vote és minden egyéb visszajelzés bárhol amit valaha kaptam Tőletek rengeteget jelent nekem. Hiába próbálnám meg szavakkal leírni, nem tudnám. Hihetetlenül boldoggá tettetek, amikor kifejeztétek valamilyen formában mennyire szeretitek a történetemet. Tudom, hogy nem reagáltam mindenre, de mindent láttam, és mindenért elképesztően hálás vagyok, ezt tudnotok kell. Miattatok csináltam tovább és csinálom most is. Meg persze magam miatt, mert szeretem ezt csinálni. De Ti adtok hozzá kedvet, ihletet, amit nem tudok eléggé megköszönni. 
Nem fogok semmiféle statisztikába belemenni, mert szerintem nem fontosan, csupán egyet emelnék ki: 109 feliratkozó Bloggeren és 204 követő Wattpadon, és mindazok, akikről tudom, hogy olvassák még ha ilyen formában nem is jelzik. Mindenkinek nagyon hálás vagyok, hogy elolvasta az én kis történetem. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok szeretni.
Bár az utóbbi időben kissé talán elhanyagoltam, nem hoztam olyan rendszerességgel a részeket, ez nem jelenti azt, hogy megfeledkeztem róla, Rólatok, vagy nem érdekelt. Egyszerűen csak olyan közel volt a vége, hogy egy kis időt akartam nyerni. Még egy kicsit húzni. De ennél tovább már nem lehetett.
Ez volt az első olyan saját történetem, ami igazán belopta magát a szívembe, a szereplői, a helyszínek, az események, minden. Igazán a szívemhez nőtt minden és mindenki, és különös érzés most elengednem őket, de muszáj. Bár korábban is írtam kisebb-nagyobb sztorikat, ez volt az ELSŐ, amit be is fejeztem. És erre büszke vagyok. Még akkor is, ha visszamenőleg millió dolgot javítanék ki benne. Mindenesetre azt hiszem, a fejlődésem és az évek nyomon követhetők a történet előrehaladtával. 
A TSF mindig különleges helyet fog elfoglalni a szívemben. (fú, ez de nyálas egy mondat lett, még ha igaz is, haha)

Még egyszer nagyon nagyon köszönöm Mindenkinek, aki elolvasta, biztatott, kritikát írt - akár dicsérőt, akár építőjellegűt, igyekeztem mindenből tanulni. Mindenkinek kivétel nélkül hálás vagyok! Ti vagytok a legjobbak! <3 

Arra a kérdésre, hogy HOGYAN TOVÁBB egyelőre nem tudok biztos választ adni. Írtam néhány kiegészítő történetet a TSF-hez, amiket előbb-utóbb szépen sorban meg fogok osztani Veletek - szóval bár vége van, de igazából mégsincs. 

A Facebook csoportban többször is említést tettem egy új, készülő történetről. Most itt az ideje itt is beszélnem róla. 
Készül, készül, lassan, de készül. Ezzel azonban nem akarom azokat a hibákat elkövetni, mint a TSF-fel (elveszni az időben, belezavarodni az eseményekbe, ellentmondásokat írni, amikor később meggondolom magam egy-egy dolog kapcsán), így úgy döntöttem, ezt csak és kizárólag teljesen kész és átnézett állapotban osztom meg Veletek - erre azonban még várni kell - sajnos nem is keveset.
Maga a történet megmarad a fantasy vonalon, sőt, még a TSF-nél is sokkal inkább az lesz, ugyanis teljes mértékben egy általam elképzelt világban fog játszódni, nem átlagemberekből álló főszereplőkkel. Szintén három évadosra tervezem, amiből az első lassan elkészül (eddig 46 fejezetnél járok, szóval hosszabbnak ígérkezik). Ezen kívül több "sorozatot" is tervezek írni ebben a világban különböző főszereplőkkel, valahogy úgy, mint Cassandra Clare Árnyvadász-könyvei (bár azokban több közös van az egyes különálló sorozatokban, mint nálam valószínűleg lesz, ha eljutok odáig). 
Az persze továbbra is kérdés, hogy mikor végzek mindezzel (feltéve, hogy valaha is befejezem).
Mindenesetre napirenden van.
Amint lesz bármiféle információ róla, azt a Facebook csoportban és itt, ezen a blogon nyomon követhetitek (bár ha ez az új történet elindul, teljesen külön Blogger oldalon fog történni, de itt írok róla). 

Igyekszem nem eltűnni teljesen, addig is kövessétek továbbra is a blogot és a Facebook csoportot bármiféle-fajta fejleményért! :) 

Nagyon köszönöm Nektek ezt a négy évet, a rengeteg szeretetet és támogatást, és remélem, hamarosan újra "találkozunk", és ha eljön az ideje, adtok egy esélyt az új történetemnek is! :)

További csodás nyarat, évet Mindenkinek!

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok mind a kiegészítő történetekre, mind az új regényre (mi az hogy "az első lassan készül" aztán kijelented, hogy a 46. fejezetnél jársz? Mii? Életemben nem fogok tudni ennyit megírni ilyen hamar xD ).
    Nah mindegy is, sok sikert hozzá :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy írtál, és hogy olvastad és szeretted a történetet! :) <3
      Remélem, minél előbb újra tudok jelentkezni, és tetszeni fognak az új történetek! :)
      Ezer csók és ölelés,
      Vivi

      Törlés
  2. Ui.: főleg várom az új történetet, .ert én kaptam anno egy kis ízelítőt belőle, ami nagyon tetszett :3

    VálaszTörlés