2016. január 20.

Előzetes: Katherine nyomában - 31. fejezet

- Elena. Fáradj be kérlek!- lépett ki Linda, és kitárta előttem az ajtót.
- Csak nyugalom – szólt utánam Mr. Sullivan, de már nem volt időm reagálni. Az ajtó bezárult. Leültem a Lindával szemközti székre. Túlságosan is ismerős ez a szituáció – a bilincset leszámítva.    
- Üdv újra itt!- húzta gúnyos mosolyra a száját. Jelen pillanatban nem hiszem el, hogy lehet valakit annyira utálni, mint amennyire én utálom ezt a nőt.
- Köszönöm a csodálatos vendéglátást – emeltem fel a kezeim, hogy éreztessem, mennyire nem tetszik az, ami rajta van.
- Még ebben a helyzetben is megvan a humorod – jegyezte meg, miközben elrendezgetett egy papírköteget az asztalon.
- Igyekszem – vontam vállat. – Megkérdezhetem, hogy pontosan mi ez az egész?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése