2016. január 10.

Előzetes: Katherine nyomában - 30. fejezet

Sziasztok!

Íme a 30. fejezet előzetese! Eredetileg nem terveztem még hozni, viszont rájöttem, hogy ha megvárom vele a kisérettségi végét, akkor több értelme lenne egyből az új fejezettel érkeznem, viszont nem akartam addig húzni.
Nagyon köszönöm az előző részhez érkezett sok-sok visszajelzést, igazán jól esett! :)

Szurkoljatok, hogy jól sikerüljenek a kisérettségik!
Amint ezt posztoltam, visszatemetkezem a tételek és a négy évnyi történelem tananyag közé, és keddig elő sem bújok.

További szép hétvégét!

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

~*~

Igen. Szóval ezek után megromlott a kapcsolatuk és Katherine teherbe esett, míg a férje a fővárosban volt.
- Igen, Harold Donovantól – vágtam közbe ismét, mire mosolyogva megrázta a fejét.
- A helyzet ennél komplikáltabb.
- Valóban?- vontam fel a szemöldököm. 
- Katherine nem Harold Donovannal feküdt le. Vele csak eljátszadozott, találkozgattak. Akitől a házasságon kívüli gyereket várta, az Edward Sullivan volt.
- Tessék?- kérdeztem kissé hisztérikus állapotban. Kicsit nehéz feldolgozni, hogy a tizenhét éves bájos, ártatlan arcú ősöm ekkora ribanc lett volna.
- Jól hallottad.
- De akkor miért Haroldot hívta ki Steve? És a Sullivanek miért álltak Steve mellé? Ezt nem értem.

2 megjegyzés:

  1. MIKOR..LESZ..RÉSZ??!!!!!!!!??????!! Remélem jól sikerült a kisérettségi, és mivel kedd van várom a rész..Olyan nagyon kiváncsi vagyok 😍😍😍

    VálaszTörlés
  2. Talán ma tudom hozni :) Ha nem, akkor valószínűleg szombaton.
    És köszönöm! :)
    Ezer csók és ölelés,
    Vivienn J.

    VálaszTörlés