2015. december 30.

Előzetes: Katherine nyomában - 29. fejezet

Sziasztok!

Megérkeztem az év utolsó bejegyzésével (maga a rész 2016 első napjaiban várható)! Most így az ünnepek örömére kicsit sűrűsödtek a részek, szóval ez egy kis előrevetített kárpótlás az elkövetkezendő időszakért, amikor levegőt venni is alig lesz időm - de persze nem kell félni, igyekszem a blogra is odafigyelni! :)

Szóval itt is van az előzetes!

Előre is nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok minden drága Kiválasztottnak!

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

Ui.: Azért, hogy ne legyen túl zavaros a részlet, annyit elárulok, hogy ez egy Katherine-Elena jelenet.

~*~

A napló nincs nálad. Igaz? – kérdezte ismét elrugaszkodva.
- Miből gondolod?
- Lehet, hogy csak álmodban tudok veled beszélni, viszont a nap minden pillanatában látlak – emlékeztetett.
- Valóban nincs nálam.
- Ahogy láttam a testőr nem lesz ezúttal a segítségedre.
- Ezt is láttad?
- Igen, láttam – felelte elgondolkozva. – Azonban ismerek valakit, aki segíteni fog.
- Valóban? – kérdeztem izgatottan. – És ki az?
- Alexander Sullivan – felelte mosolyogva, mire elkerekedett szemmel néztem rá, mintha egy UFO lenne.

2 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Új Évet!!!
    Csak nem Katherinnel beszelget? :O
    Amugy nagyon varom az uj fejezetet jovore :D
    Viszont nekem hianyoznak a Donovanek :(
    Foleg Daemon...
    Es Alexet a mai napig nem sikerult megkedvelnem.
    MEg nagyon orulnek egy kis tesos jelenethez, mert nekem meg mindig az a jelenet a kedvencem, amikor Elena fogadasbol beoltozik.
    AZtan remelem h minel hamarabb olvashatom a kovi fejezetet
    Xoxo♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      De igen, vele, bár ezt még a jelenet előtt megemlítettem utóirat formájában, bár anélkül sem lenne nehéz kitalálni...:)
      Khm...Nálam nem Daemon van, hanem Damien. Tudom, hogy a nevek túlságosan is hasonlítanak a Vámpírnaplókra, aminek a létezéséről én még csak nem is tudtam, amikor elkezdtem a történetet (az unokatesóm igen, és a nevek nagy része az ő ötlete volt, szóval így már érthető a hasonlóság). A későbbiekben pedig már annyira hozzám nőttek a nevek, hogy egyszerűen nem volt szívem átnevezni őket. Viszont ahogy egyre többen keverik a kettőt, már fontolgatom, hogy amikor átdolgozom az egészet, Katherine és Elena nevét megváltoztatom - még ha nem is túl drasztikusan.
      Sajnos Danny nem sokat szerepel, mivel dolgozik, nagyon sokat van a barátnőjével, emellett pedig főiskolára jár. És amikor otthon van, akkor többnyire Elena edz vagy nyomoz vagy valami hasonló. Lesz még jelenet Dannyvel, viszont közel sem annyi, mint szerettem volna az elején.
      Pár nap múlva érkezik maga a fejezet is.:)
      Köszönöm szépen, hogy írtál! :)
      Ezer csók és ölelés,
      Vivienn J.

      Törlés