2015. december 12.

Előzetes: Katherine nyomában - 27. fejezet

Sziasztok!

Meg is érkezett a következő előzetes! :) Maga a fejezet még a szünet elején érkezik, ha minden jól megy.

Ami az írást illeti, még nagyjából 8 rész van hátra, és a minap írtam meg az egyik számomra nagyon kedves szereplő halálát. Remélem, olyan szívszorítóra sikerült, amilyenre terveztem.

További kellemes hétvégét mindenkinek! :)
Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

~*~

- Elena, kérlek. A nyomozás érdekében cselekedtünk.
- Én nem ezekkel a feltételekkel egyeztem bele a forgatásba.
- Lehet – állt fel, majd rátenyerelt az asztalra, úgy hajolt közelebb hozzám. Ahogy szőke haja előrehullott, sokkal fenyegetőbbnek hatott. – Azonban az csak a saját házatokra vonatkozik. Ez pedig a Sullivan kastély, nem pedig a Danken – mosolyodott el ravaszul.
- Szóval kihasználja a kiskapukat – bólintottam.
- Minden jó nyomozó ezt teszi.
- Akkor maga intézte el, hogy el kelljen költöznünk?- kérdeztem, mire felegyenesedett egy rejtélyes mosoly kíséretében. 
- Ennyire alattomosnak nézel?
- Legyen őszinte vagy hazudjak?- kérdeztem vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése