2015. május 12.

Újabb Dorothy Award

Sziasztok!
Nagyon köszönöm Fran Fishernek, hogy gondolt rám a díj kapcsán! :)



Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, kitől van! (pipa)
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! (hatalmas pipa)
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad!
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról!
  • Válaszolj a 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!(korábban pipa)
  • Kommentelj annak a blogján az egyik fejezethez, akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés! Ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen. (pipa)
  • Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől a díjat kaptad, és írj neki, hogy tegyen ki ő is!
  • Küldd tovább legalább 12 embernek! (Ez azért kell, hogy mindenkihez eljusson)(korábban pipa...mondhatni)
  • Ha beszállsz ebbe a "díjrendszerbe", kérlek, gondoskodj róla, hogy az "oklevél/képcsere" linkje mindig erre az oldalra vezessen, hogy aki nem értené, mi is ez, az is értesüljön róla.
  • Az utóbbival együtt megkérnélek, hogy tedd ki látványos helyre az alábbi képecskét a linkkel együtt. Ennek oka megint csak a kampány népszerűsítése.
12 dolog Fran történetéről:

  1. A Behind the Fairytale egyfajta folytatása.
  2. Kirsten karaktere az anyja, Mary-Lou, szöges ellentéte. 
  3. Peter egy igazi rosszfiú, mégis a kedvenc karakterem (Ne vedd el tőlem!!!!) 
  4. Eric nem valami szimpatikus. 
  5. Kirsten a híres Alexander Rybak és Maria-Louise Altberg gyereke. 
  6. Kirsten tipikusan az a lány, akit nem választanék barátomnak, bár meg kell jegyeznem, vannak meglehetősen szimpatikus tulajdonságai is. 
  7. Bár a történet dátumát tekintve a jövőben játszódik, mégis olyan, mintha a mai világban történne. 
  8. A BTF elolvasása nélkül is teljesen meg lehet érteni a történetet (viszont mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el, mert nagyon jó!). 
  9. Eléggé egy balszerencsés ez a női ág. Mos komolyan, először ML-t éri annyi balszerencse, most meg Kirstenen a sor...El vannak átkozva a nők abban a családban.:P 
  10. Az egyik kedvenc blogom, és nem azért mert személyesen is ismerem az íróját, hanem mert tényleg megkapó története van, szépen írja le a dolgokat, jó a történet menete, felépítése, vagyis minden. 
  11. A design olyan Fairytales :3 
  12. Gyakrabban is jöhetnének részek. Privát spoilert is elfogadok.
12 dolog a saját történetemről:
  1. Nagyjából három éve írom. 
  2. Néhányan azt mondják, hogy ez a Katherine-Elena dolog hasonlít a Vámpír naplókra (mármint hogy az őse meg ugyanúgy néz ki), de szerintem csak nevek miatt. És hozzáteszem: sosem néztem azt a sorozatot. 
  3. Rengeteg az olyan karakter, akikkel nem tudom, mit kezdjek az első megjelenésük után, viszont mindig kitalálok valamit. 
  4. A második évadban később feltűnő naplós jeleneteket szerettem a legjobban írni. 
  5. Elena apja azért halt meg, mert lusta voltam apa karaktert behozni a történetbe, így egyszerűbb volt megölni, ami később kapóra jött.
  6. Soha nem gondolom ki előre a történet egyes elemeit, talán ezért tűnik néhol kuszának. 
  7. Ez a történet végigkíséri a gimis éveimet. Kilencedik környékén kezdtem el írni, és valószínűleg jövőre, vagyis amikor már végzős leszek fejezem be. 
  8. Eredetileg nem akartam elhúzni három évadig a történetet. Ez akkor alakult ki, amikor kitaláltam az alapkoncepciót. 
  9. A Mester kiléte sokáig számomra is rejtély volt. 
  10. Rengeteg személyes emlék, élmény van beleépítve, így akadnak "belső poénok", amiket igazán csak a barátaim értenek meg benne. Ilyen például az utóbbi részekben feltűnt film, a Mindörökké rock, és az a bizonyos szám, amit Elena énekelt Dannynek. 
  11. Több új történetbe is belekezdtem, viszont még mindig ez az, amit a legközelebb érzek a szívemhez. Nehéz lesz egyszer elengedni. 
  12. Eredetileg 100% kriminek indult, mellőzve a fantasy elemeket, ám végül ez nem jött össze.
Válaszaim Fran kérdéseire:

1.  Mi az, ami szerinted a történet legkülönösebb eleme?
- Számomra egy ilyen történetben Peter egész karaktere és "ügyei" a legkülönösebb, viszont nagyon sokat ad hozzá a történethez. Meg az is különös, hogy Eric magyar.

2.  Ki szimpatikusabb számodra? Eric vagy Peter?
- Egyértelműen Peter! Persze, ha a való életben találkoznék velük, valószínűleg a kis megbízható Ericre szavaznék, mivel Peter elrontana és én jó kislány vagyok.:P De a sztoriban határozottan az utóbbi.

3.  Hogy gondolod, Kirsten megkedveli valaha is Ericet?
- Teljesen biztos vagyok benne, hogy igen.

4.  Mi a véleményed Khaledről?
- Bírom Khaledet, elröhögök a beszólásain (szerepelhetne többet), bár sajnos nem sok mindent tudunk róla. Szerintem, ha egy osztályban lennék vele, jól kijönnénk.

5.  Szerinted Alex és Mary-Lou jó szülők?
- Hm. Érdekes kérdés. Nos, alapból a tény, miszerint híresek nem könnyíti meg a dolgukat szülőként, viszont ettől függetlenül szerintem mindent megtesznek, vagy legalábbis próbálkoznak. Szerintem olyan Mary-Lou és Alex stílusban nevelik a gyerekeiket, aminek azért lássuk be vannak hátrányai...:D Rájuk tényleg igaz, hogy az ellentétek vonzzák egymást, és mindketten a saját belátásuk szerint viszonyulnak a gyerekekhez, de azért látszik, ki a BOSS a háznál.:3

6.  Ha Kirstennek más nevet adhatnál, mi lenne az?
- Mildred, csak azért, hogy megszívassam. De viccet félretéve nem igazán tudnék neki más nevet elképzelni, szerintem ez nagyon illik hozzá és eléggé hozzászoktam.

7.  Melyik volt eddig a kedvenc részed?
- Ismét egy nehéz kérdés. Bevallom, nem igazán tudnék választani, mivel minden rész más elem miatt jó, és az összeset szeretem (leszámítva az utolsó kettőt...MIÉRT?!). Tényleg nehezen tudnék dönteni, és elég sokáig kellene mérlegelnem, ezért inkább nem teszem meg. Azt viszont elárulom, hogy az egymásnak beszólogatós részek a legnagyobb kedvenceim, azokat mindig is nagyon jól összehoztad (ahogy a többi dolgot is, de én ezeket különösen szeretem).

8.  Szimpatikus számodra Kirsten jelleme?
- Igenis meg nem is, bár inkább a nem felé hajlik el a mérce. Kirsten nem egy tipikusan "jó" vagy "gonosz" szereplő. A való életben valószínűleg nem kedvelném túlzottan, viszont szerintem a viselkedésére a kulcs a családi háttere, amiből megpróbál kitörni. Ilyen szinten megértem, hogy miért olyan, amilyen.

9.  Ki a kedvenc fő-és mellékszereplőd? (Csak 1-1et választhatsz)
- A kedvenc főszereplőm Peter, mellékszereplő pedig Khaled (többet akarok belőlük!!!!), mindketten a személyiségük és a beszólásaik miatt.

10. Milyennek képzeled el Kirsten szobáját?
- Rumlis, a fal tele plakátokkal zenekarokról, esetleg hegedűs képek, emlékfotók, hogy elfedje az egykor rózsaszín falakat. Ezen kívül tele lenne szórva kottákkal, hogy az életben nem találja meg, amit keres. Ja és a sulis könyveknek még új szaga van a szekrényben.:D

11. Kirsten osztálytársai közül ki az, akit a legszimpatikusabbnak tartasz?
- Egyértelműen Khaled, és többet követelek belőle!:)

12. Mit gondolsz, Kirsten jó színésznő lenne?
- Bevallom, színésznőnek sokkal inkább el tudnám képzelni, mint hegedű virtuóznak. Meg lenne hozzá a tehetsége és a képessége.


Mivel ezt a díjat egyszer már elküldtem mindenkinek, akinek szerettem volna/tudtam, így ezen alkalommal nem küldöm tovább (sajnálom, de nem olvasok annyi blogot, hogy ez lehetséges legyen).
Még egyszer, köszönöm szépen, Fran! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése