2015. március 24.

Blogger barátnő

Az egész tag során tilos megemlítened a barátod/barátnőd nevét, akiről a tag szól.
Miután közzétetted a tag-et, másold ki a bejegyzés linkjét, és küldd el annak az embernek, akinek szól, mindenfajta hozzáfűznivaló nélkül.
A tag-re minimum két embert meg kell hívni a végén (ez csupán azért van, hogy kicsit terjedjen a dolog, ha elhagyjátok, nem baj, de megköszönném, ha megtennétek). Azt, akinek szól a tag (a blogger barát/barátnő), tilos meghívni a teszt kitöltésére.
A kérdésekre minimum két mondatos válaszokat várok, hiszen ez egyfajta ajándék a barátodnak/barátnődnek, akinek majd a végén elküldöd, és őt még meg is hatná, ha megtudná, mennyire fontos ember ő számodra. A bejegyzésben üzenhetsz neki, és leírhatod azokat a dolgokat, amiket még így nem mondtál neki. Használd ki!
Bárki kitöltheti akinek tetszik, nem csak a meghívottak.
A szabályokat be kell másolnotok a tag elé, ha kitöltitek!
És íme, lehull a lepel, kezdődjék a játék...  

Hogyan ismerkedtetek meg?
Nos, Őt nem a blgoláson keresztül ismertem meg (ugyanis ilyen baráttal/barátnővel nem áldott meg a sors, sajnos), viszont ez által tettük meg az első lépést, hogy legjobb barátnőkké váljunk.  2012. szeptember 3-án találkoztunk először, amikor is osztálytársak lettünk a gimiben. Habár ekkor is mondhatni, hogy jóban voltunk, az áttörés a kapcsolatunkban akkor történt, amikor "lelepleztem" a blogját. Ez volt mindennek a kezdete.

Mióta beszélgettek?
Nekem nem olyan jó a dátummemóriám, mint neki, szóval nem igazán tudnám napra pontosan megmondani. Eleinte csak sulis dolgokkal kapcsolatban beszélgettünk, majd a "nagy leleplezés" óta napi szinten.

Találkoztatok már élőben? Ha nem, akkor hol beszéltek rendszeresen, vagy tervezitek, hogy taliztok? Ha már találkoztatok, akkor az hogy történt? Ki ment kihez?
Azt hiszem, erre az első kérdés kapcsán már válaszoltam...:) 

Van valami vicces mondat, becenév, vagy úgymond "szállóige" a barátságotokban, amit csak ti értetek? Vagy titkos mondatok, szavak?
Ha elkezdeném sorolni, azt hiszem, sosem lenne vége ennek a posztnak. Mondhatni szinte csak így kommunikálunk egymással. Esetleg még 1-2 ember érti rajtunk kívül, de a többség csak néz ránk, és azt gondolják: "Ezek teljesen hülyék?" De hogy legyen valami megemlítve, a mostani blogger nevét én találtam ki, amikor a való életben kezdtem el így szólítani. Igaz, Mucus? :)

Dolgoztatok már együtt történeten, írtatok már együtt?
Nem, tekintve, hogy egyikünk sem híve a társas blogvezetésnek. Azonban, van egy kritikás blogunk Infinity Critics néven, amiben mindketten tevékenykedünk egy harmadik barátnőnkkel együtt.

Mennyi közös van bennetek? Miben különböztök?
Az első közös dolog amire rájöttünk, az az írás iránti szeretetünk, ami végül összehozott minket. Ezen kívül, mindketten eléggé perverz emberek vagyunk, imádunk hülyülni, random dolgokról beszélgetni, ugyanazokat az embereket utáljuk és sok ezer más dologban hasonlítunk. Talán a legnagyobb különbözőség a mindennapjainkban az, hogy míg ő a skandináv országokért, nyelvekért van oda, addig én az ázsiai dolgokért, különösképpen Japánért. Ilyenkor érdekes beszélgetések zajlanak köztünk, ugyanis is ő svéd/norvég dologról fangirlingel, míg én a legújabb kedvenc animémről/mangámról.

Veszekedtetek már komolyabban?
Szerencsére nem emlékszem, hogy bármin is veszekedtünk volna (lekopogom), és remélem, ez így is marad.:)

Mit szeretsz benne a legjobban? Mi a kulcsa a barátságotoknak?
Szerintem az, hogy bármiről, de tényleg bármiről tudunk egymással beszélni, még a legnagyobb hülyeségről is órákig tartó társalgást tudunk folytatni. Ugyanúgy benne vagyunk a hülyeségekben, van, hogy én rántom bele őt, van, hogy ő engem, de mindig jó emlékek születnek belőlük.

A legmegdöbbentőbb dolog, amit tudsz róla?
Félig holland. Én már hozzászoktam a tudathoz, de először engem teljesen megdöbbentett, de mindig is azt gondoltam, hogy ez nagyon menő :3

Milyen nagy részét teszi ki ő az életednek?
Kétség kívül az egyik legjobb barátnőmmé vált, és remélem, hogy ez az érettségi után sem lesz másképp (főleg, ha azt vesszük, hogy ugyanoda készülünk továbbtanulni, még ha más szakon is). Napi szinten beszélünk, suliban van, hogy egymás mellett ülünk, kirándulásokon egy szobában vagyunk stb. Szerves része az életemnek, amit nem tudnék elengedni. 

(+1) Mi az, amit szeretnéd, ha tudna, de még sosem mondtad neki?
Felesleges mondanom, hogy bármikor számíthat rám, ott leszek mellette, hogy bármikor meghallgatom, hogy fordulhat hozzám, hogy támogatom stb. Szerintem nagyon jól tudja, hogy így van.:)

Remélem, rájöttél, ki vagy :3 

Sajnálom, de mivel nem igazán ismerek senkit személyesen a Blogger világban közelebbről, aki még nem töltötte ki a tesztet, így nem jelölnék meg senkit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése