2014. augusztus 30.

TOP 5 női karakter - szerintem

Sziasztok!

Sajnos ezúttal sem az újabb fejezetekkel szolgálok, azonban már azokra sem kell sokat várni, mint azt az előző bejegyzésben írtam!:)
Franciska barátnőm hívott meg erre a játékra, miszerint össze kell válogatnom a Top5 női karaktereimet blogokból/filmekből/könyvekből.

Nos, itt is lenne az én kis listám:

5. Isabelle Lightwood


Sokan tudják rólam, hogy nagy rajongója vagyok Cassandra Clare könyveinek. Izzy karaktere az egyik nagy kedvencem a TMI sorozatból. Egy igazi vagány csaj, kötelességtudó, kitartó, erős ugyanakkor bármit megtenne a szeretteiért. 

4. Felicity Smoak



Felicity ismerős lehet az Arrow, azaz A zöld íjász c. sorozatból, ami egyike a nagy kedvenceimnek. Falaicity azonnal szimpatikus volt. Igazi informatikai zseni, teljesen ártatlan lány benyomását kelti, és általában az is. Azonban ha a helyzet úgy kívánja, bátran élő csaliként veti magát a gonosztevők elé, hogy társai megmentsék a várost. Kicsit magamra emlékeztet azzal a tulajdonságával, hogy sokszor előbb beszél, mint gondolkozik...:)

 3. Leona Davis


Lana karakterébe azonnal beleszerettem a blog olvasása közben. Nagyon jól kidolgozott, erős jellem, akinek nem volt könnyű élete, mégsem omlott össze. Amikor hirtelen átkerül egy másik világba, akkor sem esik kétségbe, hanem igyekszik beilleszkedni, megtalálni a helyét. Hatalmas jellemfejlődésen megy keresztül a (már befejezett) történet során, mindenki csak tanulhat tőle. Le a kalappal a megalkotója előtt!:)

2. Kirsten Rybak


Kirsten személyisége, be kell vallanom, eléggé eltér a sajátomtól. Ő az a lázadó típus, vagány csaj, aki mindenben benne van. Benne az fogott meg a legjobban, hogy nem az a tipikus "híres szülők árnyékában élek" lány. Bár szerintem ebben gyökerezik a lázadó mivoltja, mégsem olyan, mint a legtöbb ilyen fanfic karakter. Fran remekül kidolgozta a jellemét, lehet vele azonosulni, akár hasonló a személyiséged, akár nem. 

*dobpergés*
1. Tris Prior


A Divergent, magyarul A beavatott című könyv/film főhősnője bitorolja nálam az első helyet. Azonnal megszerettem a karakterét, az értékeket amiket képvisel, a bátorságát, a kitartását, hogy szembe mert szállni a "csoport a család felett" elvvel. A tetkója különösen tetszik, jó ízlése van.:3 Nem szeretnék spoilerezni azoknak, akik esetleg nem ismerik, de kíváncsiak rá, így nem megyek bele a részletekbe. Az egész karakter példaértékű (bár én sajnos csak a filmet láttam, szóval a 3 ha jól emlékszem ennyi könyvből álló sorozatot MÉG nem olvastam), egy olyan lány, akire fel lehet nézni.

Az én jelöltem: Tia Jones                         

Csókol Mindenkit: Vivienn J.                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése