2014. május 25.

Előzetes: 33. fejezet

Sziasztok!
Tudom, hogy késtem az előzetessel -bár ez még mindig jobb, mintha a résszel késtem volna. Péntek-szombat osztálykiránduláson voltam Pécsett, és kemény 3 órás alvás után 2 nap alatt nem volt erőm felnyitni sem a gépem...Remélem, megértitek :DD
Most viszont itt van, és bár biztosan egy fejezetnek jobban örülnétek, most megint csak egy rövidke részlet következik, csak hogy tovább kínozzalak Benneteket.<3

"...Az a szőrös mutáns pedig még mindig ott állt velünk szemben, és vicsorgatva, nyálcsorgatva meredt ránk. Vajon miért nem támadott még meg minket? Nem mintha azt szeretném, csak furcsállom. Vagy talán valakinek a parancsára vár? Nem tudom, de most inkább örülök annak, hogy meg sem moccan, és nem fekszünk a földön hat darabban…
- Kő- papír- olló?- kérdezte Damien.
- Mi? Te ilyenkor akarsz játszani?!- kérdezte Tom idegesen.
- Így eldönthetnénk, hogy melyikünk legyen a csali… - kezdte magyarázni az ötletét.
- Hogy mi van?- kérdeztem meghökkenve. –Te most komolyan azt akarod, hogy egyikünk legyen a csali?!
- Hát mivel más ötletet nem hallottam…
- Szerintem legyen Elena. –nézett rám Tom.
Hogy mi?!- visítottam..." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése