2014. február 11.

Késés....

Sziasztok!

Remélem, nem haragszotok rám nagyon, amiért még mindig nem jelentkeztem résszel. Az igazság az, hogy ebben a pár napban nagyon sok dolgom van, későn érek haza, utána pedig már nem igazán var erőm semmihez...:/ Az ihlet sem nagyon jön, ami elég nagy baj, bár az utóbbi hetekben sok részt írtam. Úgy tűnik, a "termékeny időszakot" felváltotta egy -remélem- kisebb alkotói válság.

Nagyon sokat segítenének a komik, vélemények, de tényleg. Tisztában vagyok vele, hogy a legutóbbi rész nem éppen a legjobb, de a korábbi fejezetekhez is szívesen olvasok kommenteket.:D

Nagyon igyekszem, hozni a részt, de sajnos nagy az esély rá, hogy majd csak szombaton érkezik. De addig még meglátom, mennyire lesz időm.:)


Sajnálom, hogy ilyesmivel raboltam az időtöket, de fontosnak tartottam elmondani, mire számíthattok és hogy a blog NEM szünetel. További szép estét Mindenkinek!:)


Ölel: Vivienn J.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése