2014. február 26.

Előzetes: 26. fejezet

Sziasztok!:)
Most nem húznám az időt semmivel, beszéljen ez a pár sor helyettem.:) Vajon mi történt Elenával? Lehet találgatni, akár kommentben is ;)


-         "...Elena! Ébredj fel! Kérlek!- hallottam Damien kétségbeesett hangját. Hiába akartam kinyitni a szemem, az nem engedelmeskedett nekem. Damien megszorította a kezem, és tovább kérlelt. Miért nem engedelmeskedik nekem a testem? Mióta feküdhetek itt? –Kérlek! Ne csináld ezt! Gyerünk! Kelj már fel!
      - Damien, mi történt?- hallottam Nate aggodalmas hangját.
      - Nem tudom. Mikor bejöttem, itt feküdt a földön, eszméletlenül. Már vagy húsz perce nem ébred fel!
      - De mondd, hogy nem halt meg!
      - Még életben van. Van pulzusa, és hallom a lélegzetét. De egyszerűen nem reagál semmire. –panaszolta Nate-nek, és a hangja alapján nagyon aggódik..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése