2013. november 27.

Előzetes: 16. fejezet

Sziasztok!:) Meghoztam a részletet a következő fejezetből :D
Előtte azonban szeretném megköszönni a több mint 1000 oldalmegjelenítést és a 6 feliratkozót! Ma reggel, amikor megláttam ugráltam örömömben, utána pedig a nappaliban örömtáncot jártam :DD
Imádlak Titeket!<3
Most pedig jöjjön az előzetes:))

    "...- Most miért nem? Hiszen kedvelsz, nem?- kérdezte, és gyerekesen lebiggyesztette az ajkát. Olyan aranyos, amikor ezt csinálja! És olyan… szexi. Te jó ég?! Mi a fenét gondolok?! Ez komolyan én voltam?
      - Peeersze!- vágtam rá megnyújtva a szót.
      - Ne legyél már ilyen! Hiszen olyan jó páros lennénk!
      - Persze, nagyon. –mondtam cinikusan. A lányoknak közben ide-oda cikázott a szemük Alex és köztem.
      - De én… szeretlek. –mondta a szemembe nézve, teljesen komoly arckifejezéssel. Mi van? Ez most szórakozik velem?!
      - Na, ne szórakozz velem, Seggfej!- mondtam, mire rácsapott a fenekemre. Aha! Szóval nyilvános helyen ez lesz új „büntetésem”? - Hé! Mi a fenét….- kezdtem, majd olyat tett, amire egyáltalán nem számítottam..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése