2013. november 21.

Előzetes: 15. fejezet

Mivel szerdánként ezentúl nem hozok részt, ezért úgy döntöttem, hogy kedd-szerda-csütörtök környékén hozok egy rövid részletet a következő fejezetből.:D Csak hogy fokozzam az izgalmakat :)

Íme a 15. fejezet előzetese:


"...Amilyen hamar csak tudtam, lefeküdtem aludni. Viszont sehogy sem jött álom a szememre. Ilyen már nagyon régen volt. Talán… a francia középfokú nyelvvizsgám előtt. Viszont az sikerült. Ahogy később a spanyol is, de ott már nem izgultam annyira, de ez mellékes. Csak forgolódtam az ágyban. Talán ez részben a túl sok reggeli kávénak is köszönhető. Viszont valamikor fél kettő környékén sikerült elaludnom. Szerencsére ma nem álmodtam Katherine-nel, sem pedig a maszkos alakokkal. Viszont…!
Úgy hajnali négy fele fel kellett kelnem, hogy kimenjek a mosdóba. És akkor… akkor ott állt az a sötét alak a szobám sarkában. Nem kapcsoltam fel a villanyt, nehogy megint elillanjon, amíg nem nézek oda. Csak állt a sötétben, mozdulatlanul. Én pedig az ágyamon ültem, és őt néztem. Még mindig nem tudtam kivenni teljesen az alakját. Nem bírtam tovább, meg kellett szólalnom..."

1 megjegyzés:

  1. Teljesen be vagyok zsongva.... :)
    Már nagyon várom az új részt :) ♥
    Puszi:.Vanda :)))

    VálaszTörlés