2016. augusztus 9.

Blogger Award 2016

Sziasztok, drága Kiválasztottak!

A napokban az a megtiszteltetés ért, hogy engem és a történetem jelölték az Angel Blog Design által megrendezésre kerülő Blogger Award 2016 versenyen!
Nagyon szépen köszönöm a jelölést Lia Searson-nak és Isobel A. Gross-nak!

A legkedveltebb író, a legkedveltebb saját történet illetve a legjobb krimi kategóriákban vagyok jelölt.

Augusztus 9-12ig adhatjátok le voksaitokat, tehát a szavazás ma indul.

Ezen a linken elérhető a legkedveltebb író ill. legkedveltebb saját történet kategória: SZAVAZOK
Ezen a linken pedig a legjobb krimi kategória: SZAVAZOK

Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek, aki szavaz rám és támogat engem és a történetet! Minden szavazat kivétel nélkül tényleg nagyon sokat jelent nekem, még akkor is, ha nem érek el dobogós helyezést.:)

Előre is köszönöm szépen minden kedves Olvasómnak, aki szavaz rám! Ti vagytok a legjobbak! <3

Ezer csók és ölelés,
Vivienn J.

Ui.: Sok sikert azoknak a TSF olvasóknak is, akik szintén jelöltek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése