2016. július 4.

Előzetes: Végzet - 6. fejezet

Valóban. Csakhogy eddig nem figyeltem meg rajtad ilyen szintű változást.
- Mire gondol?
- Arra, hogy kiszorítottál az elmédből –hajolt kicsit előre, a tekintetét az enyémbe fúrta, úgy éreztem, a vesémbe lát. –Tudod, ezt még soha senkinek sem sikerült elérnie.
- Ez történt volna?- kérdeztem ártatlanul.
- Kétség sem fér, rendkívül sokat fejlődtél mentálisan, Elena. Csakhogy még ez sem lenne elég ahhoz, hogy kiküszöböld a szemem hatalmát. Legalábbis az eddigi tapasztalatok alapján. Mivel érted ezt el?
- Nem tudom –feleltem egy vállvonás kíséretében.
- Áruld el nekem őszintén. Szándékosan akartál engem kizárni?- Nyeltem egyet. Valójában semmi értelmét nem láttam annak, hogy hazudjak, így az igazságnak megfelelően válaszoltam.
- Igen.
- Kiválasztottként olyan erőket birtokolsz, amikről elképzelésünk sincs. Arról a legendákban tudomást szereztünk, hogy az érzékeid rendkívül fejlettek, túltesznek az emberekén. Csakhogy másnak is kell lennie. Olyasvalaminek, amiről nem írnak a legendák, nem tudhatott a boszorkány, sem Clark Danken. Valami sokkal nagyobb, erősebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése