2016. február 21.

Előzetes: Katherine nyomában - 33. fejezet

Sziasztok!

Íme a következő fejezet előzetese!

Eredetileg 2 napja terveztem hozni, ugyanis akkor egy nagyon jeles esemény volt esedékes a TSF rajongók számára, viszont sajnos nem voltam gépközelben, így ez mára maradt.

Damien Donovan február 19-én ünnepelte 20. születésnapját!
Én vele ünnepeltem, remélem utólag Ti is koccintotok a tiszteletére.:)


-         Nézd meg.
-         Ugye nem szerelmeslevél?- vontam fel a szemem mosolyogva.
-         Nem – mosolyodott el ő is. – De ha el szeretnéd őket olvasni, a szobámban az íróasztalom felső fiókjában a történelem- és a földrajzatlasz közé préselve megtalálod őket.
-         Tessék? Te komolyan írtál szerelmes levelet?- néztem rá meghökkenve.
-         Én már csak az a romantikus alkat vagyok. De nem hajtok rá az öcsém nőjére.
-         Már nem vagyunk együtt – világítottam rá a tényre.
-         Tudom. És… bár elméletileg így a legjobb… gyakorlatilag nem – suttogta, miközben a tekintete ide-oda járt a teremben, figyelve, hogy ne halljon minket senki.
-         Hogy érted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése