2015. június 23.

#OffTopic - Első hely, játék, IC blogverseny

Sziasztok, Kiválasztottaim!

Ezúttal nem egy fejezettel jelentkezem, hanem egy ömlesztett bejegyzéssel.

Ma érkezett az e-mail, miszerint a Life With The Twins oldal által által meghirdetett versenyen Legjobb fejezet kategóriában a Katherine nyomában - 6. fejezet első helyezést ért el!
Nagyon szépen köszönöm!

Ha már a blogversenyeknél tartunk, a Fran és Bloom barátnőimmel közösen szerkesztett kritikás oldalunk, az Infinity Critics tegnap ünnepelte első születésnapját! *taps, taps, taps* Ennek örömére meghirdettünk az első blogversenyünket is! Ha valakinek van kedve, nyugodtan jelentkezzen, osszátok meg másokkal is!
Előre is köszönöm mindenkinek!

Végül, de nem utolsó sorban, jöjjön egy játék, amire Fran Fisher barátosném hívott meg. Köszi, Fran! <3
Top 5 könyves páros

#5 Layken & Will
Colleen Hoover - The Slammed series
Bár még csak nyár eleje van, máris kiolvastam a könyvsorozat első két részét (2 nap alatt), és mondhatni beleszerettem. Lake és Will kapcsolata annyira igaz és szép, mégis annyi nehézséggel kellett nekik megküzdeni; nem csak a szerelmükért, hanem az életben is. Csodálatos történet, mindenkinek csak ajánlani tudom! Alig várom, hogy megjelenjen magyarul a folytatás!

#4 Daisy & Louis
Paige Toon - Daisy nyomában
Nem sok olyan könyv van, amit többször is elolvasok, hiszen, ha már tudom, mi történik, oda a varázs. Azonban ezt a könyvet minimum háromszor olvastam el két éve, karácsonykor. Rengeteget nevettem közben, volt, hogy sírtam is. #TSFfact Alex Sullivan kicsit Loiusra emlékeztetett, így a könyv hatására jelent meg a Seggfej Sullivan elnevezés. Visszatérve a párosunkhoz. Lou-nak volt egy riválisa, Will, és szerintem az olvasók nyolcvan százaléka neki szurkolt. De én nem! Imádtam Lou humorát, a lazaságát, arrogáns stílusát, mindeközben pedig annyi szeretet volt benne Daisy iránt. Tökéletes pár, akiknek túl sok mindenen kellett átmenniük, hogy egymásra találjanak.

#3 Reni & Corzet
Leiner Laura - Szent Johanna Gimi 1-8
Sokat gondolkodtam, hogy kedvenc magyar párosunk hányadik helyet kapja. Végül úgy döntöttem, megérdemlik a dobogós helyet. Hogy miért? A gimi elején kezdtem el olvasni a könyvsorozatot, és hamar az egyik kedvencemmé vált. Együtt örültem és sírtam Renivel, aki tényleg megérdemelte, hogy végül együtt lehessen Cortezzel. Nem véletlenül töretlen az SZJG sikere hazánkban, hiszen teljesen hétköznapi, korunkbeli gyerekről szól, olyan problémákkal, amikkel nap mint nap találkozunk mi magunk is. Mindenki az osztály részének érzi magát olvasás közben, megszereti a szereplőket, elválaszthatatlanokká válnak. Reni és Cortez kapcsolata köré épül az egész, ha úgy vesszük, szóval mindenki (én legalábbis mindenképp) szurkol a szerelmük beteljesülésének.

#2 Clary & Jace
Cassandra Clare - A végzet ereklyéi 1-6
Azt hiszem, senki számára nem mondok újat a ténnyel, miszerint hatalmas Cassie Clare rajongó vagyok! Ő az első olyan írónő, akinek az összes könyvét elolvastam eddig! Még Leiner Laura sem érte el nálam ezt a hatást, pedig őt is szeretem, tényleg. Ez a könyvsorozat egy teljesen új és izgalmas világot tár elénk. Clary és Jace megjárják a mennyt és a poklok poklát a történet során a szerelmükért. Hatalmas kedvenceim! Mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el a könyveket, mert egyszerűen fenomenálisak kivétel nélkül! Alig várom, hogy megjelenjen a Shadowhunters sorozat!

#1 Tessa & Will
Cassandra Clare - Pokoli szerkezetek trilógia
Az ok, amiért nem Clary és Jace párosa kapta az első helyet, nem más, mint egy másik Cassandra Clare páros: Tessa és Will, a Pokoli szerkezetek trilógiából. A könyv már pusztán azzal belopta magát a szívembe, hogy az 1800-as évek Angliájában játszódik. Csak olaj volt a tűzre, hogy Willt azonnal megkedveltem az arrogáns, bunkó stílusa miatt, pedig igenis hatalmas szíve van. Nem mellesleg, sokkal inkább az esetem, mint Jace, szóval azonnal beleszerettem a történetbe. Egyfajta szerelmi háromszög az egész sztori. Még sosem olvastam ennyire szívbemarkoló, szomorú, mégis humoros, vidám történetet. Együtt sírtam és nevettem a szereplőkkel. Még soha senki nem szenvedett meg annyira az igaz szerelemért, mint ők hárman, de különösen Will. Ennél szebb befejezése pedig nem is lehetett volna ennek a trilógiának! Ha csupán egy Cassie Clare művet olvasol el, akkor mindenképp ez a trilógia legyen az!

Hamarosan érkezik a következő fejezet, ígérem, nem kell rá túl sokat várni!
Köszönöm a támogatást, Ti vagytok a legjobbak! <3

Ezer csók és ölelés,
Vivienn

2 megjegyzés: