2014. június 28.

5. Díjam!

Sziasztok!

Így az évad végére sikerült összegyűjteni 30 feliratkozót és egy újabb díjat, amikért nagyon hálás vagyok Minden olvasómnak! Imádlak Titeket, nélkületek tényleg sehol sem tartanék! <3
Még így a díj előtt szeretném elmondani, hogy a Facebook csoportban július első hétvégéjétől kezdve minden szombaton vagy vasárnap posztolni fogok egy kis információt a következő évadról! Szóval, ha szeretnél megtudni pár dolgot, akkor csatlakozz! (oldalt megtaláljátok a linket)
És még valami: Itt még nem említettem, azonban két barátnőmmel (egyiküktől kaptam a díjat) nemrégiben nyitottunk egy kritikás blogot, Infinity Critics néven! :D Ha érdekel Titeket, hogyan kritizáljuk mások irományait, esetleg van köztetek blogger, akit érdekelne a véleményünk, az nyugodtan látogasson el hozzánk!:)

Nos a kis bevezető szöveg után, jöjjön a díj, amit nagyon köszönök Fran Fisher-nek! <3

Szabályok:

  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj a kijelölő által írt kérdésekre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • 16 éves vagyok, évvesztes.
  • A nevem általános tulajdonságai tökéletesen illenek rám.
  • A gépemen-ezen kívül- 3 készülő sztorim van.
  • Imádom a Hollywood Hírügynökséget!
  • Japán szakon szeretnék továbbtanulni (bár gyorsan változnak az elképzeléseim)
  • Utoljára Cassandra Clare-től a Bane Krónikák: Raphael Santiago megmentése c. könyvet olvastam.
  • Szeretnék megtanulni egy hangszeren játszani.
  • Egyszer el szeretnék jutni egy keleti országba pl: Japán, Szingapúr, Kína
  • Érdekel a keleti kultúra
  • Nincs kedvem kérdéseket írni, fáradt vagyok gondolkozni.
  • Fürdés közben támadnak a legjobb ötleteim egy-egy történethez.
Válaszaim Fran kérdéseire:

Ki a legmotiválóbb ember számodra?
Egy embert nem igazán tudnék kiemelni. Ez nekem a "Ki a példaképed" kérdés újrafogalmazása. Engem azok az emberek motiválnak, akik támogatnak és segítenek. Az írás esetén ezek a barátaim és az olvasóim, egyéb területen pedig a családom és a barátaim motiválnak. Azonban sokszor saját magam és az elképzeléseim segítenek előbbre jutni.

Szereted a Balatont?
Őszintén szólva, régen jobban szerettem. Persze barátokkal stb. lemenni pár napra tök jó, azonban én inkább tenger párti vagyok. A Balaton sokszor nekem túl hínáros és iszapos. De persze megfelelő társasággal igazi élmény a Magyar Tenger is! :)

Jelenleg hány blogon dolgozol?
Jelenleg csak ez az egy blogom van, most a második évad utolsó részein dolgozom. Emellett a gépemen még van kb. 3 másik sztori készenlétben, kidolgozásra várva. Viszont azt elhatároztam, hogy nem fogok egyszerre két blogot vezetni, mert tapasztalatból tudom, hogy egyik a másik rovására menne, ez pedig senkinek nem lenne jó.

Mi az életcélod?
Hűha! Ezen eddig akárhányszor elgondolkoztam, mindig másra jutottam. Jelenleg úgy gondolom, az számomra a legfontosabb, hogy a jövőben azzal foglalkozzak, amit szeretek, hogy megtaláljam a nekem való hivatást, emellett pedig boldog családi életet szeretnék a jövőben.

Melyik országokban jártál eddig?
Horvátország, Ausztria, Egyesült Királyság, Belgium, Luxemburg, Görögország, Törökország, Franciaország, Németország, Olaszország, azt hiszem nagyjából ennyi.

Könyv vagy film?
Imádok olvasni, szóval én a könyveket részesítem előnyben, azonban esténként egy jó filmet is szívesen megnézek. Nehéz dönteni.

Mi a kedvenc állatod?
Egyértelműen a csillámpóni! *.* Na jó, ez csak az egy hete tartó idióta heppem, miszerint én egy csillámpóni vagyok... Komolyra fordítva a szót, a kedvenc állatom a kutya és a farkas.:D

Mit gondolsz a műkorcsolyáról?
Imádom nézni! De tényleg! Elképesztő, ahogyan mozognak a jégen!

Szerinted mi az a munka, amiből biztosan jól meg lehet élni?
Politikus, orvos, jogász, közgazdász, és bármilyen vezető pozíció. Bár mostanság mindenki jogász vagy közgazdász akar lenni, szóval egyre nehezebb ezekben a szakmákban elhelyezkedni.

Nagyváros vagy kisváros?
Szívesen élnék nagyvárosban, viszont annak egy kis eldugottabb részén, kertvárosában.

Olvasod a blogom?
Ez mégis milyen kérdés?! Mindkét blogod első olvasója és egyben lebuktatója vagyok! Tudod, hogy imádom a története(i)d! <3

Kérdéseim ugyanezek! (Bocsi, nincs kedvem újakat írni...:D )

Jelöltek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése