2014. március 19.

Előzetes: 28. fejezet

Sziasztok!
Gondolom néhányan már észrevettétek, hogy az első évad még hátralévő fejezeteiről végzek egy kis közvélemény-kutatást, ami még a héten tart. Szavazzatok!:)
Most pedig itt az előzetes a következő részből, amit nem biztos, hogy ki tudok rakni szombaton, de vasárnapig mindenképp felkerül! ;)
xoxo: Vivienn
-         

     "...- Michael… ez…- kezdtem volna a magyarázkodást, de félbeszakított.
     - Tudjátok, ezen egyáltalán nem lepődtem meg. Már régóta sejtettem, hogy együtt vagytok. 
     - Oké, haver, de neked ehhez nincs semmi közöd. –mondta Damien mogorván.
     - Igaz. Elvégre szerencsére nem én vagyok a másik Donovan, akinek ezzel tönkre teszitek az életét. –vetette oda, miközben elsétált mellettünk, és bement az első szobába.
     - Miért utál engem ennyire?- fordultam Damienhez.
     - Gőzöm sincs. –vont vállat. –És… remélem felkészültél arra, hogy megismerd az apánkat.
     - Őszintén?- húztam el a számat. –Kicsit félek.
     - Nem kell izgulni. Nem lesz vészes. De arra készülj fel, hogy őt nem tudod átvágni. Egy élő hazugságvizsgáló..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése