2014. július 8.

Újabb díj(ak)!:)

Sziasztok!:)

Úgy tűnik a napokban díjzápor köszöntött Bloggerországba, azon belül is hozzám! 2 díjat is kaptam Fran Fishertől, amit ezúton is köszönök!:)
Bár be kell valljam, megtisztelőek a díjak, azonban ez a 11/10 dolog magamról dolog már fárasztó, ugyanis már komolyan nem tudom mit mondhatnék el magamról, de azért megpróbálok 21(!!) dolgot összeszedni...


Első díj

Szabályok:
  • Rakd ki, kitől van! pipa
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Iratkozz fel a küldő blogjára! Mindkettőn első feliratkozó voltam.:3
10 dolog:
  1. Az egyik legjobb barátnőm (akitől a díjat kaptam) félig holland.
  2. Tudom, hogy az előbbi tény nem konkrétan rólam szól.
  3. Sírok a röhögéstől a Német-Brazil vb meccsen.
  4. Éppen körtés joghurtot eszek.
  5. Ennél hülyébb dolgot nem is írhattam volna.:)
  6. A blog új designja miatt azzal töltöm napjaimat, hogy újraformázgatom a bejegyzéseket, hogy eltűnjön a fekete háttér.
  7. Nem élvezem a formázósdit.
  8. Ha valaki tudja, hogyan oldhatnám meg egy kattintással, kérem jelezze!
  9. Az, hogy fehérre állítom a kihúzást, legnagyobb sajnálatomra nem működik.
  10. Ebben a pár sorban semmit nem tudtatok meg rólam.:D
Kérdések:

1. Mi ad ihletet az íráshoz?
Ezt az előző díj kapcsán elmondtam, és nem szeretném ismét regényekbe foglalni, szóval csak felsorolás szintjén: a támogatóim, Olvasóim, barátaim, saját eltökéltségem.

2. Ha lehetne, megfilmesítenéd a blogod?
Igen, azzal a feltétellel, hogy én választhatom ki a szereplőket, és segédkezhetnék a forgatókönyvvel. Természetesen végig akarnám követni a teljes folyamatot, magamat ismerve még a rendezői szerepet is átvenném a végén.:)

3. Előre eltervezed a cselekményt, vagy csak spontán jön, írás közben?
Már többször is említettem, hogy általában spontán írok. Néha-néha előre eltervezek bizonyos dolgokat, fordulatokat, ám azok vagy részeket (akár évadot) csúsznak, vagy egyszerűen nem kerülnek bele, mert az írás hevében nem úgy jönnek a gondolatok.

4. Írás közben csinálsz még mást is (pl. zenehallgatás)?
Igen, általában zenét hallgatok gépelés közben, néha-néha még a chat is belefér, bár ez utóbbi nagyban lelassítja a folyamatot.

5. Fogott már meg történet (blog/könyv)?
Ennél a kérdésnél magamat idézném: Igen, rengeteg blog és könyv fogott már meg. Lentebb ezekre ki is fogok térni.:)

6. Van kedvenc könyved? Ha igen, melyik?
Rengeteg könyv van, amit szeretek, egyet nem is igazán tudnék kiemelni, szóval inkább felsorolom, amik eszembe jutnak: Leiner Laura - Szent Johanna Gimi, Cassandra Clare - A végzet ereklyéi, Pokoli szerkezetek, Bane Krónikák, Richelle Mead - Vámpírakadémia

7. Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik az?
Behind the fairytale, Falling star with Kirsten Rybak, I'm the captive of my book, Jégtáncos krónikák 1. -Álmodj a csúcsig

8. Mióta blogolsz?
Amióta ezt a blogot megnyitottam, egész pontosan 2013. november 9. óta.

9. Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
Szinte mindenevő vagyok, a lényeg, hogy legyen szövege. Jöhet rock, pop, metál, country, mulatós stb. Egyedül a hülye szöveg nélküli, monoton 20 perces "tuc-tuc szétmegy a fejem" típusú számokat utálom, buliban is csak elmegy.

10. Olvasod a blogom? Ha igen, mi a véleményed róla?
Oké Fran, ez hülye kérdés, bár én kérdeztem, te csak visszapasszoltad. Tudod, hogy #1 olvasód és rajongód vagyok, egyben blogod lebuktatója, és mind2 első feliratkozója.:DD


2. díj

Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog:
  1. Nagyon unom már ezt az "írj 11 dolgot magadról" dolgot.
  2. Új díjat fogunk alapítani a kritikás blogunkon.
  3. Elindítjuk a "Le a 11 dologgal!" kampányukat Frannal.
  4. Haldoklik a gépem, ami nagyon nem jó.
  5. Most is elnyomtam rajta valamit, csak nem tudom, mit..
  6. Sikerült visszaállítani, amit elnyomtam.:3
  7. Ma 2 barátnőmmel #Bloggerdinner-t tartottunk.
  8. Kritikát kéne írnom a másik blogra, csak nem nagyon van időm.
  9. Reakció videót tervezek forgatni az Infinity Critics-re, ahol 2 szerkesztőtársammal kiélhetnénk magunkat egy pocsék blog kapcsán, max nem rakjuk fel a blogra...
  10. Felénekelném a videó főcímdalát, megírnám a dalszöveget is meg zongoráznék&gitároznék&citeráznék, ha egyszer eljutunk a megvalósításig.
  11. A fentiekkel az a baj, hogy szeretek férfi opera hangon vagy vinnyogva énekelni, hogy idegesítsem a jó népet, nem tudok verseket írni, ezáltal dalszöveget sem, a zongora tudásom pár alapműnél megáll, a gitárom el van hangolódva, a citeránk meg eltűnt valami rejtélyes oknál fogva...:D
Kérdések:

1. Mióta blogolsz?
2013.09.29. óta

2. mi volt a célod, amiért elkezdted?
Pár barátnőm olvasta a történetet, és nekik tetszett. Kíváncsi voltam, hogy csak elfogultak-e, vagy akadnak-e mások is, akiket érdekel az irományom. 

3. Hány blogot vezetsz jelenleg? Milyen témájút/témájúakat?
Ezen kívül egy kritikaíró blogom van a barátnőimmel, aminek a linkjét oldalt megtaláljátok! 

4. Melyek a kedvenc blogjaid? Történetesre, designosra, bármilyenre kitérhetsz.
Fentebb már kitértem rájuk.

5. Mit szeretsz a nyárban?
Nincs suli, rengeteg szabadidő, hosszú nappalok, mindig van valami, sosem unatkozok, több idő van írni, barátokra, nyaralások, és úgy mindent, magát a nyarat!

6. Hogyan képzeled el az esküvődet?
Hűha, nehéz kérdés. Nem igazán szoktam ezen képzelegni. De az biztos, hogy nagy lagzit szeretnék, mert ez mondhatni családi hagyomány.:)

7. Milyennek látod a jövőbeli családodat?
Egy újabb fogós kérdés...:) Ezen sem igazán szoktam gondolkozni. Nincsen konkrét vágyam, hogy én márpedig egy fiút és egy lányt akarok... Majd lesz, ami lesz, a lényeg, hogy boldog, egészséges és összetartó családom legyen.

8. Milyen lenne számodra a lehető legromantikusabb randi?
Micsoda kérdések!:D Nem vagyok az a nyálas, romantikus típus, szóval nem is nagyon szeretnék ilyen randit. nekem elég, ha a barátom eljön velem egy kosármeccsre, és együtt tomboljuk ki magunkat.:)
Tudom, a legtöbb lány nem ezt mondaná, de hát ez van.:)

9. Van-e példaképed? Ha igen, ki az? ha nincs, miért nincsen?
Konkrét példaképem nincsen. A saját erőmből, motivációmból, elszántságomból szeretnék elérni valamit, nem lemajmolni másokat. Persze sok olyan ember van, akire felnézek, mint például a szüleim, különösen édesapám, de egyiküket se mondanám a példaképemnek. Más dolgok érdekelnek, más döntéseket hozok, mint amit az adott szituációban egy-egy ember, akire felnézek. 

10. Szereted az Eurovíziós Dalfesztivált? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?
Igen, szeretem.:) Nem vagyok akkora fan, mint Fran (uu ez rímelt.:3 ), de mivel szeretem a zenét, szeretek minden műsort, ami ezzel kapcsolatos. Közben pedig szurkolok a magyaroknak.:D Jövőre-mivel a szomszédban lesz konkrétan, Ausztriában- tervezzük, hogy élőben nézzük meg, de majd meglátjuk, mi lesz belőle...:D

11. Úsznál egyszer delfinekkel?
Igeeen! Imádom a delfineket, szívesen kipróbálnám egyszer.:3

Akiknek MINDKÉT díj tovább megy, UGYANEZEKKEL A KÉRDÉSEKKEL:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése